پیشگیری یا درمان؟

پیشگیری یا درمان؟
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
سلام دوست عزیز.خوشحال میشم آدرس وبلاگ من رو در وب خودت بذاری. بازهم به وب من سربزن.ممنونم





لباس ها تا زماني که رنگ آن ثابت است، زيباست اما همين که رنگ و روي آن مي رود فرسوده و کهنه به نظر مي رسد. براي جلوگيري از اين مشکل به مطلبي به نقل از سايت

«house cleanin توجه کنيد.

ابتدا به برچسب نحوه شست و شوي لباس توجه کنيد. برخي لباس هاي رنگي را بايد با آب سرد و يا با لباس هاي همرنگ شست.

طرز خشک کردن لباس ها نيز مهم است. براي خشک شدن برخي لباس ها بايد از دور آهسته خشک کن استفاده کنيد يا اين که اصلاًً نبايد لباس ها را در خشک کن قرار دهيد.

لباس هاي تيره رنگ را با هم بشوييد. مي توان با وارونه کردن لباس ها، از رنگ و رو رفتگي آن ها پيش گيري کرد. اين کار قبل از شستن لباس باعث مي شود لباس کمتر پرز دهد و کدر شود. هنگام آويزان کردن لباس در هواي آزاد لباس ها را وارونه کنيد تا در زير نور خورشيد کم رنگ نشود.

از پر کردن بيش از حد ماشين لباس شويي بپرهيزيد. اين کار باعث مي شود موتور ماشين سخت تر کار کند و فشار بيشتري روي لباس ها وارد شود.

سعي کنيد تا حد امکان لباس ها را با آب سرد بشوييد زيرا با توليد پودرهاي شوينده با کيفيت براي شستن ديگر مانند قديم به آب گرم نيازي نيست.

قرار دادن مدت طولاني لباس ها چه در هواي آزاد و چه در لباس شويي باعث کم رنگ شدن آن ها مي شود. بنابراين به اين موضوع دقت کنيد.

افزودن سرکه به لباس ها هنگام شست و شو علاوه بر نرم کردن، مانع از رنگ و رو رفتگي لباس ها مي شود. بوي سرکه هنگام شست و شو از بين مي رود.

براي لباس هاي ظريف از دور آرام استفاده کنيد يا اين که آن ها را با دست بشوييد.

 

 



.: Weblog Themes By SibTheme :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 2576
بازدید کل : 316347
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1